Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Na današnji dan proglašena NDH, avioni NATO-a bombardovali položaje Vojske Republike Srpske, rođen Hugo Grocijus

Komentari (29) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 10 april 2016 09:19
danke
Kakva razdraganost na ulicama Zagreba po nacističkom "oslobođenju"10.Aprila 41.
Gotovo kao Maja 45.po komunističkom"oslobođenju".
Mada,ne treba zanemariti ni ono Tuđmanovo"oslobođenje" 92.
Grad u nezavisnoj državi,koji ima šta da slavi.
Po potrebi.
Preporuke:
31
4
2 nedelja, 10 april 2016 09:56
S.Z.Ž
Hrvati i još neki narodi, gorko žale što je u opšte pronadjena fotografija. Gde bi im kraj bio da neke stvari iz prošlosti nikad nisu foto - grafisane?
Preporuke:
29
3
3 nedelja, 10 april 2016 10:36
Boško
danke
Kakva razdraganost na ulicama Zagreba po nacističkom "oslobođenju"10.Aprila 41.
Gotovo kao Maja 45.po komunističkom"oslobođenju".
O čemu ti pričaš. Ustaše su se posakrivale po zagrebu 1945 i nikakvog dočeka nije bilo (jedino ako su vučićevi pretci dovezli navijače u 100 autobusa)


1941 - Komunistička partija Jugoslavije donela je odluku u Zagrebu da komunisti nastave borbu protiv nemačkih okupatora bez obzira na raspad jugoslovenske armije. Sedište Centralnog komiteta partije premešteno je iz Zagreba u Beograd.
Ajde. Komunisti koji su sve do tada radili po svom programu iz 1928 godine o uništenju Srpskog naroda i pravoslavlja, i sklopili sporazum o zajednočkoj borbi sa ustašama, kada su nacisti ušli u zagreb i uspostavili ndh komunisti su prešli u beograd da nastave uništenje Srpskog naroda i pravoslavlja.

I dan danas su u "beogradu na vodi" nastavljaju šta su počeli 1941
Preporuke:
23
31
4 nedelja, 10 april 2016 10:59
Radgost
1941 - U Zagrebu je, uz podršku nacističke Nemačke, proglašena Nezavisna Država Hrvatska, na čelu sa ustaškim poglavnikom Antom Pavelićem.

Slavko Kvaternik,krilnik ppoglavnika,objavio preko radio zagreba u ime poglavnika osnivanje kraljevine1 NDH(poglavnik i nekoliko tzv.ustaša stigli iz Italije nekoliko dana kasnije.NDH su formirali nadbiskup Stepinac,nemački izaslanik Kaše i Maček sa nekoliko stotina hiljada hrvata domobrana.(reč ustaša se koristi da sa hrvata spere odgovornost odgovornost za zločine.inače verovatno pozajmljena od npr-
dobričko ustaški kor Miloša Milojevića-dobrovoljci za oslobođenje od Turaka)

1-Poglavnik maja41 dočekuje vojvodu od Spoleta-Aimone di Savoia,budućeg Tomislava II-predaje mu suverenitet NDH krunu Zvonimira što ju oteo Mađarima posle tisuću godina.Vojvoda od Spoleta tokom jednodnevnog boravka,banči sa prijateljima,odbacuje krunisanje na Duvanjskom polju-razbija krunu i sa pijanim drugarima vraća u Italiju.
Preporuke:
13
4
5 nedelja, 10 april 2016 11:24
Nepristojan nik
Lep doček Nemaca od strane ustaša i komunista. Komunisti Hrvatske su zaratili sa Nemcima tek 22. juna po napadu na SSSR.
Preporuke:
22
13
6 nedelja, 10 april 2016 11:42
Drug TITO @ Ajde. Komunisti...
Ajde. Komunisti koji su sve do tada radili po svom programu iz 1928 godine o uništenju Srpskog naroda i pravoslavlja, i sklopili sporazum o zajednočkoj borbi sa ustašama...

NE!
Komunisti su vojno porazili ustaše, četnike i ostalu bandu.
To tebe gospodine boli
a o
zajednočkoj borbi sa ustašama

pričaj to drugome
A da ti navodim sve od dana do dana kada su se borili i protiv jednih i protiv drugih. A najpre protiv okupatora. A i četnici i ustaše bili su okupatorske sluge i borili se u svim velikim vojnim opetacijama protiv partizana.
Prisećam te na bitku na Sutjesci kada su razoružane četnićke jedinice zamenjivale nemačke tovarne konje iz komore da po vrletima nose švapsko oružje.
Reci da nije pa da te demantujem.
Naravno, imaš barem do 18 časova vremena da nam otkriješ sve o dokumentima gde su komunisti govorili o uništenju Srpskog naroda i pravoslavlja
A četničko klanje Srba na Kosmaju je valjda u službi srpstva i pravoslavlja
Preporuke:
20
26
7 nedelja, 10 april 2016 11:52
Arčibald Rajs
Kada vidim ovakav radosni doček nacista u Zagrebu a onda slike porušenog Beograda u kome nacisti nailaze na prazne ulice i setim se priča o ''hrvatskom antifašizmu'' uvek pomislim jesu li idioti koji proturaju mit o borbi Hrvata protiv nacista zaista normalni, barem bi im trebao neko dati ta dva snimka da se vidi ko je bio na kojoj strani tada.
Preporuke:
27
6
8 nedelja, 10 april 2016 12:11
Istina
Ustače i Četnicu su bili fašisti bili su uz Nemce.
Partizani su oslobodili Jugoslaviju.Zašto nisu Četnici prišli Ruskim Partizanima i da oslobode Beograd 1944.god.Partizani i Rusi su oslobodili Beograd.
ŽIVEO KOMUNIZAM ŽIVELI PARTIZANI .
SMRT fašizmu sloboda narodu bolje grob nego rob.
Preporuke:
21
30
9 nedelja, 10 april 2016 12:39
Alias
1941 - U Zagrebu je, uz podršku nacističke Nemačke, proglašena Nezavisna Država Hrvatska, na čelu sa ustaškim poglavnikom Antom Pavelićem.


SINU TISUĆLjETNE KULTURE 1.

Ti ne znade mreti kraj slomljenog mača,
Na poljima rodnim, braneći ih časno
Kitio si cvećem svakog osvajača,
Pevajuć’ mu himne, bestidno i glasno.

Slobodu si večno, zakržljala raco,
Ček’o da donesu tuđi bajoneti,
Po gorama svojim tuđa stada pas’o,
Jer dostojno ne znaš za Slobodu mreti.

Pokaži mi redom Viteze tvog roda,
Što balčakom s ruku slomiše ti lance,
Gde je Karađorđe tvojega naroda,
Pokaži mi tvoje termopilske klance.
Preporuke:
26
5
10 nedelja, 10 april 2016 12:40
Alias
SINU TISUĆLjETNE KULTURE 2.

S tuđinskom si kamom puzio po blatu,
S krvološtvom zvera, pogane hijene,
Da bi mučki udar s leđa dao Bratu,
I ubio porod u utrobi žene.

Još bezbrojna groblja zatravio nisi,
A krvavu kamu u njedrima skrivaš,
Sa vešala starih novi konop visi,
U sumraku uma novog gazdu snivaš.

Branio si zemlju od nejači naše,
Iz kolevke pio krv nevine dece,
Pod znamenje srama uz ime ustaše,
Stavio si Hrista, Slobodu i Svece.

U bezumlju gledaš ko će nove kame,
Oštrije i ljuće opet da ti skuje,
Čiju li ćeš pušku obesit’ o rame,
Ko najbolje ume da ti komanduje.

Jovan Dučić 1943.
Preporuke:
30
2
11 nedelja, 10 april 2016 12:42
Josip Broz Tito o ustaškoj emigraciji u SAD:
https://www.youtube.com/watch?v=NgM5YOYUhbU
Preporuke:
8
3
12 nedelja, 10 april 2016 12:44
Slavko
ARBIBALD RAJS@ Ti koji poturaju te price o Hrvatima kao o nekakvim anti fasistima su iskljucivo ljudi iz Srbije i to pre svega iz Akademskog dela. Tu je i sam vrh SPC koji brizno vodi racuna o Hrvatima i njihovoj istoriji u smislu da ne dovedu nikad u pitanje pravo Hrvata da ociste te prostore od Srba. Dakle ceo jedan drzavni aparat Srbije je ukljucen u tu pricu cuvanja Hrvatstva na stetu pre svega Srba sa prostora danasnje Hrvatske. Dovoljno je pogledati ulogu Milana Stojadinovica koji se sa Stepincem i Pavelicem redovno sastajao i dogovarao nacine kako da Srbi iz Hrvatske nestanu. Tadasnja Nediceva Srbija je u dogovoru sa Pavelicem primila nekoliko stotina hiljada Srba sa prostora NDH. Inace koliko je Milan Stojadinovic bio duboko upleten u zatiranje Srpstva u Hrvatskoj naj bolje govore sastanci sa Pavelicem cak i u Argentini nakon rata. Kontinuitet saradnje Srbije i Hrvatske se nastavio i 90tih dozvolom Srbije Tudjmanu da protera i zatre Srpstvo u Hrvatskoj 1995. To je kontinuitet
Preporuke:
20
10
13 nedelja, 10 april 2016 13:08
Tito o Paveliću:
https://www.youtube.com/watch?v=TTrwUdFuHrU
Preporuke:
5
2
14 nedelja, 10 april 2016 13:12
sizif
@Drug TITO
Naravno, imaš barem do 18 časova vremena da nam otkriješ sve o dokumentima gde su komunisti govorili o uništenju Srpskog naroda i pravoslavlja

Kao glavni dug srpskog naroda prema ostalim narodima Jugoslavije Đilas je naveo da srpski narod treba da “nemilosrdnom borbom protiv spoljnog neprijatelja i njegovih domaćih slugu vrati tim narodima onaj dug, koji su oni u toku tri i po godine krvavog rata dali i za oslobođenje srpskog naroda.”
Politika, 8. novembar 1944
http://bit.ly/1nLPH2c

Za te rasističke monstrume Srbi preko Drine su bili obična stoka.

Čoveku bez rasističkih predrasuda dovoljno je da uporedi ovu nemačku mapu iz 1940. sa avnojskim granicama da shvati šta je bio cilj zveri koje su 1944. upale u Beograd.
http://bit.ly/1VfYmaK

Da su Srbi, Hrvati i Bošnjaci 1944. normalno razgraničeni poput ostalih evropskih naroda, uz poštovanje makar minimuma reciprociteta, nikakvog rata 90-ih ne bi bilo.
Preporuke:
19
4
15 nedelja, 10 april 2016 13:32
Alias
@Drug TITO
Naravno, imaš barem do 18 časova vremena da nam otkriješ sve o dokumentima gde su komunisti govorili o uništenju Srpskog naroda i pravoslavlja


Čuj brat Hrvat, sam komunizam je radio na uništenju Pravoslavlja, kako u SSSR tako i u SFRJ.
Budi pragnatičan. Pogledaj današnje njihove rezultate, poslušaj govore 'vođa' socijalističke revolucije, pročitaj njihova dela, kao i žitija pravoslavnih mučenika za vreme komunizma.

Pozdrav
Preporuke:
14
3
16 nedelja, 10 april 2016 14:19
Boško
@Drug TITO

Pitam se i pitao sam se kakav je to mentalni poremećaj koji se desi bivšem Srbinu koji se odrekne svog imena svoje porodice, nacije i vere i postane antiSrpski antihrist i počne da se predstavlja kao hrvatski bandit i predvodnik zločinačke komunističke okupacije Srpskog naroda koja je uspela da do 2000te izvrši skoro kompletan plan "komunista" za uništenje Srpskog naroda i pravoslavlja napravljen "slučajno" u nacističkoj nemačkoj, i da se plan 100 procenata podudara sa današnjim planom neonacističke nemačke za uništenje Srpskog naroda

I "vrapci" znaju da su francuska, engleska i nemačka (kasnije i SADisti) upravo poturile i finansirale "komunizam" fukari po Slovenskim narodima da uz pomoć "komunizma" unište Slovenske pravoslavne narode i pravoslavlje.

Po rezultatima se vidi da su u Srbiji skoro potpuno uspeli koliko su degenerisane i denacionalizovane čitave generacije bivših Srba.
Preporuke:
16
5
17 nedelja, 10 april 2016 14:32
Boško
sizif
Da su Srbi, Hrvati i Bošnjaci 1944. normalno razgraničeni poput ostalih evropskih naroda, uz poštovanje makar minimuma reciprociteta, nikakvog rata 90-ih ne bi bilo.
Stalno postavljate isto retoričko pitanje a znate odgovor.

Komunistički okupator je podelio Srpski narod na "države" još 1943 "prema zoni uticaja" "komunističkih partija" a"podela" se podrudara sa planom KPJ iz Drezdena.

Jedino prihvatljivo "razgraničenje" za slovence, ustaše, mudžahedine, šiptare, crnogorijance, mađare, bugare je ovo sadašnje (nedovršeno) sa ubijenim i proteranim Srpskim narodom.

Komunistička banda to nije mogla da odradi sa nemcima, nego su nastavili etničko čišćenje
- ubijanjem Srba i zatvaranjem kao "informbirovce"
- zabranom povratka Srba na Kosovo
- "kolonizacijama" Srba iz hrvatske u Srbiju
- "ekonomskim" čišćenjem preseljenjem Srba u Srbiju
- otimanje zemlje Srpskim porodičnim zadrugama i uništavanjem seljaštva

stvarajući degenerisano i denacionalizovano gradsko stanovništvo
Preporuke:
16
5
18 nedelja, 10 april 2016 14:43
sizif
@Slavko
Inace koliko je Milan Stojadinovic bio duboko upleten u zatiranje Srpstva u Hrvatskoj naj bolje govore sastanci sa Pavelicem cak i u Argentini nakon rata.

Evo kako se Stojadinović 1954. "delio sa Hrvatima":
http://bit.ly/23qLl0G
Uporedite to sa ovom nemačkom mapom Jugoslavije iz 1940.
http://bit.ly/1VfYmaK

Reciprocitet, ogromne bošnjačke teritorije na srpskoj strani, a mnogo veće srpske na hrvatskoj strani. Čitava Krajina, zapadno od Vrbasa, Hrvatima.

Avnojske granice usred Evrope 20. veka bez toga ne bi bilo moguće ni zamisliti.
Preporuke:
5
1
19 nedelja, 10 april 2016 15:25
sizif
@Boško
Komunistički okupator je podelio Srpski narod na "države" još 1943 "prema zoni uticaja" "komunističkih partija" a"podela" se podrudara sa planom KPJ iz Drezdena.

Komunisti kao i svi drugi ljudi imaju svoju nacionalnost i drže do toga ni manje ni više od drugih.

Da je srpska nacija bila zrela nacija, srpski komunisti bi našli načina da zaštite srpske nacionalne interese. Ne bi dozvolili takav teror okupatora i potpuni rascep nacije. Niti bi monstruozne avnojske granice mogle biti uspostavljene i održavane usred Evrope 20. veka.

Ovako niti se znalo šta su srpski nacionalni interesi, niti je srpska komunistička elita mogla računati na jedinstvo među sobom, a kamoli na podršku potpuno nezrele nacije ili makar svojih partijskih drugova. Od početka je bila u izrazito podređenom položaju.
Preporuke:
5
4
20 nedelja, 10 april 2016 16:01
" Treba ukazati redakciji "Bete"
Redakciji Bete
1994 godine avioni NATO nisu bombardocali položaje "bosanskih Srba". Bombardovali su položaje Srba u Bosni kod Goražda.
Ne postoje "bosanski Srbi". Postoje Srbi u Bosni i drugim teritorijama na prostoru nekadašnja SFRJ
Preporuke:
17
0
21 nedelja, 10 april 2016 19:02
Stojadinović je bio nesuđeni jugoslovenski Ataturk
@Slavko

Prosto je neverovatno da se ime Milana Stojadinovića povezuje sa zatiranjem Srba u Hrvatskoj! Ne, nije neverovatno, već nevaspitano, znak elementarnog NEZNANJA. U doba Stojadinovićeve vlasti i moći, ustaše su bile po zatvorima tadašnjih srpskih neformalnih saveznika Italijana, tek nakon njegovog pada pušteni su s lanca! Drugo, Stojadinović se okrenuo Osovini zato što su ga Englezi neprestano pritiskali da stvori Banovinu Hrvatsku, što je on odbijao! Najbogatija banka u Kraljevini - državi čije je finansije Stojadinović vodio i pre nego što je došao na čelo vlade - je bila Srpska banka iz Zagreba. Smisao sastanka sa Pavelićem je bila DISKREDITACIJA ustaškog vođe i podela među ustaškom emigracijom.

Udba je stupila u kontakt sa Stojadinovićem da bi ga upozorila da NE NEPADA STEPINCA u svojim emigrantskim novinama Zastava.

To su fakti. Uostalom, Stojadinovića su podržavali:
Gavrilo Dožić,Ivo Andrić, Miloš Crnjanski. Pametnom dosta.
Preporuke:
4
0
22 nedelja, 10 april 2016 19:03
Beli Orao
https://www.youtube.com/watch?v=ARl6AZD6xDw&nohtml5=False

Zageb `45. Preživeli Srbi izašli na ulice
Preporuke:
2
1
23 nedelja, 10 april 2016 19:30
Zoran Živković
Da li vas neke slike podsećaju na Čankov ustašluk?
Preporuke:
7
0
24 nedelja, 10 april 2016 21:32
Drug TITO 1
@sizif
Poštovani, sa Vama se slažem jer kažete
"Za te rasističke monstrume Srbi preko Drine su bili obična stoka."
Mislite na ustaše? U pravu ste. Zločinci najgore vrste. Svoj bedni kraj ustaše su doživele pred Blajburguom. Skoro pedeset kilometara duga kolona svakojakih bandita. Ukljućujući i naše, i belogardejce. Bobanova Crna legija je satrta. Nije potpuni revanš za Jasenovac, ali ipak. Ako nešto čini pokokali su ih Srbi. Dopada mi se!
A šta ćemo sa Srbima u NDH, generalima u ustaškoj vojsci. Pa i oni su rasistički monstrumi za koje su Srbi s obe strane Drine obična stoka. O tome je malte ne zabranjeno išta reći. Ali bolje da to kažem ja, Srbin, nego da čujete od Hrvata antifašiste, bilo bi mnogo neprijatnije.

@Alias
Čuj brat Hrvat, sam komunizam je radio na uništenju Pravoslavlja...

Ma, čuj Ti, brat, ja nisam Hrvat već Srbin. Tačka!
Ako si "Alias" Ti si Latin, Rimljanin možda.
Ne, nisi, hrišćanstvo je bilo genocidno nad starim Rimom.
Preporuke:
0
4
25 nedelja, 10 april 2016 21:36
Drug TITO 2
Mislim naravno na one koji su se podelili kasnije na Pravoslavce i Krivoslavce-katolike.
Komunizam je ideja. Ideja da svi budu ravnopravni. A Tebi se brate Rimljanine to ne dopada. Komunizam do sada nije nigde postajao. Slagaše te Amerikanci. O čemu govoriš? Zamenjuješ pojmove. A Ti misliš na socijalizam? E, on je postojao ovde. Ali tvoji su ga uništili i svi smo se ovajdili. Lepo nam je do nebesa, ali narod je gladan a ranije nije bio! Socijalizam danas postoji u NR Kini I DNR Koreji, ako ti ne smeta. Ako je nešto ranije uništavano uništen je fašizam. Unistio ga je SSSR koji je vodio Staljin, bivši student bogoslovije i osnivač Patrijaršije i obnovitelj ruskih crkava
žitija pravoslavnih mučenika za vreme komunizma? nisam razumeo, pojasni

@Boško
kakav je to mentalni poremećaj… bivšem Srbinu koji se odrekne svog imena svoje porodice, nacije i vere i postane antiSrpski antihrist i počne da se predstavlja kao hrvatski bandit i predvodnik zločinačke komunističke…
Preporuke:
2
4
26 nedelja, 10 april 2016 22:32
Alias
@Drug TITO 1

Zašto sam napisao da si brat Hrvat:

  1. - osnovno nepoznavanje stradanja SPC i Pravoslavlja uopšte za vreme komunističke vladavine (čitaj KPJ u nas)
    - izjednačavanje Ustaša i Četnika!?!
    - nepoznavanje razlike između Ravnogorskog pokreta i Četnika D. Ljotića
    - postavljanje ultimatuma (do 18h), što liči na nj.
    - pisanje latiničnim pismom, a ćirilicom ironično (obrati pažnju gde si je koristio)
    - 'nick name' Drug Tito (beše Hrvat)
    - napisali ste četnićke, što je tipičan hrvatski izraz
    - velika ostrašćenost u komentarima pri pominjanju Pravoslavlja


I dalje sumnjam da bi Srbin to i tako komentarisao. Jugosloven možda, Hrvat svakako.
Žao mi je ako si se uvredio ali navedoh gore zašto sam to napisao.

Uzgred, 'alias' znači: zvani, poznatiji, tzv. Pogledaj rečnik. Alias šta? Alias bilo šta! Shvataš?!

Pozdrav!
Preporuke:
6
0
27 ponedeljak, 11 april 2016 10:00
Boško
sizif
Komunisti kao i svi drugi ljudi imaju svoju nacionalnost i drže do toga ni manje ni više od drugih.

Da je srpska nacija bila zrela nacija, srpski komunisti bi našli načina da zaštite srpske nacionalne interese.

Srpska nacija nije bila "zrela nacija" jer je (uzimate stalno samo parče istoriji i pokušavate da ga analizirate) u prvom i drugom Srpskom ustanku u tri Balkanska rata izgubila deo najbolje svoje mladosti i nacije, a u Prvom Svetskom ratu 60 procenata muškog radnosposobnog stanovništva.

Ko se pridružio komunističkoj fukari i odrekao se svoje nacije i vere?

Otpad Srpskog naroda.

I sad vi očekujete od otpada da bude "zreo".

A što se tiče vaše "politike" samo deo ste mogli da vidite 90tih na koji način su komunisti "rešavali" pitanje Srpske nacije.

Ubijanjem, prebijanjem, hapšenjem...

Zašto Srpska nacija "nije bila zrela" 90tih da spreči Miloševićevu izdaju i ujedini Srpski narod ili to uradi sada?

Zbog ljudskog otpada koji je većina...
Preporuke:
1
1
28 ponedeljak, 11 april 2016 11:18
sizif
@Boško
Zbog ljudskog otpada koji je većina...

Ne nego zbog jugoslovenske kulturno-prosvetne elite koja je ogromna manjina.

Elite koja srpskom narodu već više od vek i po ne dozvoljava da zna ni koje su Srbi, ni koje nisu Srbi, ni gde su srpska sela, ni šta je srpsko.
Elite koja je srpski narod potpuno odvojila od evropske civilizacije i učinila mogućim Kraljevinu SHS, pa čak i monstruozne avnojske granice usred Evrope 20. veka.
Elite koja nikad, ali baš nikad nije dozvolila ni pomisao da bi srpska stoka mogla biti ravnopravna hrvatskoj višoj rasi.
Preporuke:
2
0
29 utorak, 12 april 2016 19:02
Prečanin
Mi, Srbi, suviše smo često hteli da ginemo za svoje ideje, a Hrvati su oduvek imali spremnost da ubiju za svoje.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner